تفکرات صفر و یکی

نوشته های من در مورد سیستم عامل، درایور نویسی، مهندسی معکوس، امنیت و هر چیز سطح پایین دیگر

تفکرات صفر و یکی

نوشته های من در مورد سیستم عامل، درایور نویسی، مهندسی معکوس، امنیت و هر چیز سطح پایین دیگر

آخرین نظرات

اولین پست

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۱۹ ب.ظ

سلام

خیلی وقت بود می خواستم وبلاگی ایجاد کنم تا مطالبی که به صورت پراکنده یاد می گیرم یا تجربه هایی که از پروژه های انجام داده بدست می آورم را یک جا جمع کنم. اینجوری هم برای خودم ردی از کارها به جا می ماند و مهمتر از همه می تواند مورد استفاده دیگران قرار بگیرد.

مطالبی که اینجا قرار می دهم ترکیبی از مباحث سطح پایین مثل درایور نویسی، مفاهیم داخلی سیستم عامل و کمی امنیت است.

فعلا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۰۴
  • ۲۲۶۷ نمایش
  • آرش اسلامی

نظرات (۱)

I love your blog.. very nice colors & theme.
Did you create this website yourself or did you hire
someone to do it for you? Plz answer back as
I'm looking to construct my own blog and would like
to find out where u got this from. appreciate it
پاسخ:
This is a default theme called
باور
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی